piątek, 23 września 2016

Warzone Resurrection - Crucifier

Mogłem go dorzucić do FKB? Mogłem.
Ale w sumie wystarczy. Dominik godnie reprezentuje obrońców.
No dobra. Świeży, cieplutki. Crucifier do WZR.
Sama figurka jest bardzo fajna i przyjemna w malowaniu. To, że ma cztery ręce absolutnie nie przeszkadza. Niestety akurat w przypadku tej konkretnej figurki było kiepsko. Forma przesunięta i wyglądała tak jakby nie do końca momentami przylegała do niej żywica. Powierzchnie nie były gładkie a w niektórych miejscach trzeba było szpachlować. Niestety nie uniknąłem błędów ale już nie poprawiam. Chyba najlepiej to płaszcz wyszedł. Tak zdecydowanie. Zdjęcie troszkę przekłamuje. Na żywo wygląda lepiej. Znacznie lepiej.
Ale my tu gadu gadu...
Proszę oto on.



I jest to mój ostatni ludzik, który ode mnie odlatuje. Teraz skupiam się tylko na swoich misiach i misiaczkach.
Pozdrowił!

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Miał być podobny do tego z pudełka. Różni się tylko płaszczem. Starałem się. Dziękuję. ;)

      Usuń
  2. Highlights na płaszcze bardzo odważne. Dobrze się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń