poniedziałek, 5 września 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja XXV - Obrońca


Dzień dobry, cześć i czołem.
Zanim przejdę do sedna sprawy króciutkie przypomnienie odmówienie stosownej mantry
Ommmmmmmmm
Figurkowy Karnawał Blogowy to projekt zrzeszający polskich blogerów ze sfery figurkowo wargaming'owej. Ojcem założycielem jest Inkub a to jego blog .
Poprzednie edycje FKB można sprawdzić o TU

Kiedy już bóstwa zostały zaspokojone przechodzę do sedna.
Obrońców wielu było ale akurat jednego takiego większego, zacniejszego miałem zaszczyt malować. 
Panie... Panowie... Habemus Papam... ekhm... to znaczy Kardynał Dominik!!!

Figurka z nowego Warzone niestety nie przypomina już tego poczciwego dziadka ze starego Warzone. Co więcej obecny Dominik wygląda jak psychopata a przy odpowiednim malowaniu może wyjść Freddy Krueger.
Więc jest to obrońca? A może bliżej mu do złoczyńcy?

Nie no oczywiście obrońca. Patrząc na niego to taki "Jarosław Polskę zbaw!". 
Ten akurat ma zbawić gatunek ludzki.
Oby mu się udało.

A teraz oglądamy. Myk myk.
A i jeszcze jedno. Figurka nie zasili mojej gablotki. Leci do kumpla a ten z nią (między innymi) leci do Wrocławia na Mistrzostwa Polski we Warzone.
Badum Tssss!




Chciałem tutaj gołe baby namalować ale po tym co zrobiłem Lobo zrezygnowałem ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, a podstawka taka biała/srebrna z przodu dlaczego jest ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on ma grać w sobotę na MP we Wrocku i ma zaznaczone przody i tyły (ale to nie moja robota) ;)

      Usuń
  2. SUper wyszedł :D tylko miecz ma krzywy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, bardzo oddaje ilustracje. Fajnie że nawet dałeś pismo. Trochę szkoda tego krzywego mieczyka (na przyszłość: gorąca woda, prostowanie, zimna woda:) Przyciąłbym tez ta nadlewkę/przyklejony papier? na spodzie podstawki. Pierdoła a nieco psuje odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to ale po zdjęciach usunąłem ;) mieczyk to może właściciel wyprostuje. Spieszyłem się co by wyrobić się na te mistrzostwa, na które się wybiera.
      Mam jeszcze Crucifiera ale z nim nie ma pośpiechu.

      Usuń
  4. Od obrońcy do złoczyńcy niedaleka droga, a jak się jest kardynałem to punkt widzenia może być nieco wąski =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Domino jest idealnym przykładem tego co napisałeś. Ale dalej to obrońca.

      Usuń
  5. Świetne złoto na ornacie (?)(szatce z przodu w każdym razie). Też lubię, jak kolorystyka wierna fluffowi :)

    OdpowiedzUsuń