sobota, 21 grudnia 2019

ŚWF 2019 vol. 1


Figurkowy Karnawał Blogowy to projekt zrzeszający polskich blogerów ze sfery figurkowo wargaming'owej. Ojcem założycielem jest Inkub a to jego blog .
Poprzednie edycje FKB można sprawdzić o TU

Przyszła Świąteczna Wymiana Figurkowa edycja 2019 i znowu pojawiły się w głowie pytania "kto dla mnie maluje?" "co dla mnie maluje?"

I znowu zrobiło się miło (pozdro dla kumatych) ;)


Ale po kolei

Wracam do domu jak co dzień. Zrypany wyjątkowo, a bo jakieś kwasy w robocie, a bo jakieś fochy ogólnie słabo.

Żona mnie wita (buziaczek a jak!) i mówi "misiu przyszło to co roku do Ciebie". No i chwilowo zapominam o tym co w robocie i pojawia się banan. 

Patrzę, a tu taka malutka paczuszka. Czytam od kogo >>>> Potsiat

(tu miało być zdjęcie paczuszki ale się pośpieszyłem i zapomniało mi się)

Co to może być?

Otwieram. 

Pudełko takie w jakie się pakuje żarówki. (zdjęcie zawiera lokowanie produktu)






Na dodatek w środku coś się telepie.


Myślę sobie "o #%^$#% jeden wysłał mi zje$#%# żarówkę i żarnik się kolebie" ;)

Otwieram pudełko.

Ludzik.

Czytam i już widzę to logo i ten podpis "niech się synki dobrze sprawują" 

I już wiem i jest banan. I jestem mega happy.

Mój osobisty Ancient Primaris z moim osobistym sztandarem mojego osobistego zakonu!!!

Zajebongo!

Dziękuję! :D

A teraz kilka zdjęć.





Misiek będzie szedł w pierwszym szeregu razem z moim postanowieniem noworocznym :)

6 komentarzy:

  1. Ło Cię! ależ sztandar! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że udało się trafić :) Z podstawką nie szalałem, nie wiedząc, w co będziesz szedł - uznałem, że roboczo piasek może być (bo to i łatwo przemalować, a i egipsko trochę się kojarzy). Jeśli dalej zastanawiasz się, który znak ostatecznie wybrać, serdecznie polecam złoty wariant - dobrze się freehanduje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pomalowałem jeden znak ale musze coś zmienić bo zlewa się z tym zielonym. Ogólnie jest plan aby go zrobić w gs a potem odlewać. A co do podstawki to mam grecką rolkę i może to wykorzystam jako ruiny podbitej planety. Takie tam niesnaski egipsko greckie ;) dzięki jeszcze raz.

      Usuń