niedziela, 31 lipca 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy XXIII - SYMBOL - Podsumowanie

Panie, Panowie.
Misie, misiaczki.
Zakończyła się dwudziesta trzecia edycja Karnawału. Kto jak się bawił? Kto dalej dopchnął swoją wrotkę? Kto dostał ekstazy opisując ów Symbol?
To wszystko mamy tutaj poniżej okraszone stosownym linkiem i zdjęciem :) Zapraszam do czytania, oglądania i co tam jeszcze chcecie robić ale wstydzicie się powiedzieć ;)
Mnie osobiście bardzo się podobało. Pierwszy raz coś takiego poprowadziłem i mam nadzieję, że nie ostatni. A tematy, jakby ktoś miał problem, mogę podpowiedzieć.
W każdym razie mam nadzieję, że plamy nie było.
A teraz już nie przeszkadzam.

A u mnie powstała szmata co ludzika przygniata


I to tyle. Frekwencja okrutna (łącznie ze mną 15!).

I na koniec (!) osobą (!!), która przejmie pałeczkę w tej jakże pasjonującej wyprawie poprzez nasze wspólne hobby JEST! (fanfary) Tomek co sobie maluje. :)

Tyle. Kurtyna.

12 komentarzy:

  1. Dzięki za fajny temat i poprowadzenie lipcowej edycji FKB!

    Prześlij mi twoje podsumowanie w wersji html na email quidamcorvus @ poczta . fm opublikuję je na Wrotach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny temat, FKB jak zwykle motywuje do działania! Bastardy z niecierpliwością oczekują kolejnej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zgrabne podsumowanie... Czekam na kolejny temat, Łukasz dzięki za wyciągnięcie. Miło być w grupie...

    Krzysztof
    wwww.dustbrothers.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Było pięknie, myślałem że nie zdążę bo zostałem zmuszony do wczasów ale jednak się nie dałem do końca złamać. Gratuluję frekwencji bo jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że się podobało. Bravo nie chciało przyjąć mojej historii do "Mój pierwszy raz" więc zadowolę się Waszym słowem uznania :) i sorry boys jeśli razi Was mój mało poważny sposób prowadzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy FKB juz dostępny :)

    https://sobie-maluje.blogspot.com/2016/08/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-24.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra edycja i wyborne podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie zdążyłem, ale chyba nie przeszkodzi mi to we wrzuceniu efektów na bloga, jako spóźniony wkład do FKB =)

    OdpowiedzUsuń