piątek, 22 marca 2024

Black Knight

 Hej!

Czego to ja dawno nie robiłem? Czego dawno nie malowałem? Otóż dawno nie malowałem figurek z gry która ma bardzo fajne figurki w których to figurkach czuć mocno starego dobrego Warhammera. I nie jest to TOW co to to nie. Chodzi mi o naszą rodzimą grę Umbra Turris ze stajni Spellcrow. Teraz to chyba nawet ta gra ma mieć premierę 4ed na kickstarterze czy jakoś tak. 

W każdym razie po okresie kiedy gra została w pewnym sensie zapomnianą przez producenta (gdyż producent ów skupił się na Argatorii) teraz po cichu znowu wraca. I dobrze bo to oznacza nowe figurki. 

A co do figurek to jakiś czas temu… dwa może trzy lata temu Spellcrow wypuścił dwie figurki. Black Knight’a i Barbarzyńcę z toporem. Jako że wyszli jednocześnie wydawało mi się że jest to „komplet” do stworzenia dioramki. Dzisiaj wiem że tak nie jest. Co nie zmienia faktu że wziąłem te dwie figurki na warsztat. 

Pierwsze pomalowałem Black Knight’a. Trochę się pobawiłem. Chciałem go zrobić w mrocznych kolorach wzorując się trochę na pracach Ryśka Szarego aka Richard Gray i jego prac do AoS czy WhU. 

Niestety nie wyszło. Ale to nie znaczy że jest fu i bleh. Wręcz przeciwnie może mroku mało ale fajnie kolorowo warhammerowo :)

I tak już zostanie. Nie zmieniam… ale może sobie kiedyś kupię drugiego i zrobię ciemniejszego. 




A teraz czas na wspomnianego barbarzyńcę, który bardzo przypomina bardzo znanego barbarzyńcę tylko że tamten to miecz trzymał nie topór. :)

Pozdro Luca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz