środa, 27 maja 2020

Hej dziewczyny w górę biusty...

Luca pomalował Dusty.
A tak pomalował.
I całkiem nieźle wyszło.
Z jednej strony chciałem sobie przypomnieć jak to z tymi ludkami z Dusta jest a z drugiej poćwiczyć malowanie twarzy (jak już się kupiło ten zestaw S75 do malowania buziek to wypadało).
Teraz jeszcze muszę ogarnąć jak oczy robić poprawnie i ruszamy podbijać salony ;)
Na początku pomalowałem Rosie. Polowałem na jej starszą wersje ale kiedy wyszła nowa była tak duża różnica, że zwycięzca jest tylko jeden (btw. jest jeszcze nowsza wersja gdzie podkoszulka schowana jest pod pancerzem)


Kolejny był Rolf, (oczy trochę wyglądają jak pomalowanie... cóż) u którego bawiłem się w dużej mierze kamuflażem (miał być spadochroniarzy a wyszedł SS)




Na koniec wziąłem się za Panzer Meister. Niby to NDAK czyli Afrika Corps ale ja zachciałem Klossa. No i tak się stało. Jedynie buty go zdradzają ;)





A teraz na warsztacie OZZ 117, Crazy Jimmy czy co tam jeszcze mam.

12 komentarzy:

  1. Laska przykuwa uwagę ;)
    Imo najsłabiej wyszedł spadochroniarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... do tej wyrzutni nie przyłożyłem się fakt. Oczy musiałbym mu poprawić. Może niepotrzebnie kładłem połysk na drewniane elementy karabinka przez to trochę utracił ale z kamo jestem bardzo zadowolony. I tak nic z tym nie zrobię.
      A poza tym to wina zdjęcia na żywo wygląda lepiej... no prawie Golden Demon ;P

      Usuń
    2. Chodziło mi o twarze, przecież o tym jest ten wpis :D

      Usuń
    3. Dobrze że nie widziałeś alternatywnej głowy dla Klossa ;) tak Rolf ma oczy do przemalowania i musze zaznaczyć usta wyraźniej ale zawsze kiepsko mi szło z zarostem

      Usuń
    4. W taki razie musisz go ogolić :D

      Usuń
    5. Germaniec ma być brzydki i ma coś wspólnego z Love Parade (te cienie);)

      Usuń
  2. Zaiste morowe moro. Cienie na oku pana wyrzutni jak u Krzysia Zalewskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki. Muszę zrobić tutka tego camo wiec przy okazji i tutaj będzie.

      Usuń
  3. Parada hydraulików z rurami i jeden Niemiecki gastarbajter z wkrętarką. Pięknie jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Francja, a hydraulik nie z Polski (to we Francji było?) Dzięki. :)

      Usuń
  4. Modele bardzo fajnie wyszły ogólnie i laska i moro ogólnie wszystko na duży plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co mnie w tych modelach boli to właśnie oczy. W sensie sama figurka prawie ich nie ma. Dlatego wolę głowy te z GW. Miło ze się podoba. :)

      Usuń