środa, 12 lutego 2020

Synowie Anubisa wystartowali!

Chyba spełniam powoli swoje marzenie posiadania własnego zakonu.
Ile to już lat się rodzi w bólach mniejszych lub większych... nie pamiętam.
Ale zaczęło się i wczoraj wyszedł pierwszy skończony. I tak będą wyglądać. Nie ma, że będę coś modyfikować. Czasami chlapnę coś z nie chaosowego Alpha Legionu ale teraz priorytetem jest tylko i wyłącznie Anubis z dzieciakami :)




A żeby nie było, że pewnie zaraz mi rura zmięknie to naramiennik też zrobiłem. Sam jestem w szoku bo ja to nie za bardzo lubuję się w robotach z green stuffem nawet jeśli lubię dłubać :)

Kolejnym będzie Chaplain, który już jest dosyć zaawansowany i powinien być gotowy na konkurs FGB (w którym jak zwykle nic nie zwojuję) :D



7 komentarzy:

  1. No i pięknie!! Własny zakon to podstawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo mi siadłeś na ambicje kiedy zacząłeś robić pandy. ;)

      Usuń
    2. To teraz Ty mnie zmotywowałeś żeby Pandy pociągnąć w końcu w tym roku :) Będę śledził rozwój Synów Anubisa na ambicję :)

      Usuń
    3. To chyba projekt na co najmniej dwa lata ;)

      Usuń
  2. Fajnie ten schemat malowania wygląda, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To złoto to istne złoto! :)

    OdpowiedzUsuń