środa, 5 kwietnia 2017

FKB XXXII - Wybrany i odrzucony - Część 1



Figurkowy Karnawał Blogowy to projekt zrzeszający polskich blogerów ze sfery figurkowo wargaming'owej. Ojcem założycielem jest Inkub a to jego blog .
Poprzednie edycje FKB można sprawdzić o TU

I tak oto nastała kolejna trzydziesta druga już edycja.
Zawodnikiem, który wysunął się na czoło peletonu jest tym razem Gervaz a jego blog to Bitewniakowe Pogranicza. Narzucił dobre tempo i jeszcze lepszy temat.

WYBRANY I ODRZUCONY


Zabawa tym razem ma wyglądać następująco.
1. Zdjęcie kupki wstydu (albo i zdjęcia jak obiektyw szerokokątny to za mało)
2. Wybrać i pomalować 
3. Wybrać i uzasadnić dlaczego odrzucony (na wieki wieków)
Tak to mniej więcej w skrócie wygląda.

Ale zanim przejdziemy do  wisienki na torcie to wrzucę coś na kształt części pierwszej, gdzie zaprezentuję figurkę, która mieści się w temacie ale inaczej do niego podchodzi. Oczywiście do końca miesiąca możecie się spodziewać części drugiej, która będzie w 100% odpowiadać punktowym założeniom aktualnego tematu.

Przejdźmy do sedna sprawy.
Proszę Państwa oto historia o figurce od Ścibora "Polish dwarf". Została ona wybrana do pomalowania do artykułu w jednym magazynie. Radość była tak wielka, że malując jak i robiąc zdjęcia poszczególnym postępom, zapanował tak wielki chaos, że nawet sam Sigmar z zastępami dzielnych wojów nie pomógł. 
Tutaj zapomniałem pstryknąć fotki w innym miejscu położyłem bazę po czym zająłem się inną częścią figurki. Najlepsze było to, że w trakcie malowania wcale na to nie zwracałem uwagi. Dopiero po wszystkim jak mgły opadły ukazując pobojowisko mruknąłem pod nosem "o k" (co nie znaczyło angielskiego "oukaj")
Efekt był tego taki że i owszem figurka chyba całkiem fajnie pomalowana ale opis nie do zrobienia. Projekt został odrzucony (świadomie), a teraz szukam innej do pomalowania krok po kroku i wysłania. Aaale przy takiej kupce wstydu ze znalezieniem nie będzie problemu (a ta kupka rośnie).
W każdym razie efektem końcowym mogę się pochwalić, co niniejszym czynię.

Proszę Państwa oto ona "Polish dwarf"
........ a podstawka od Birda ;) 











A teraz czas skupić się na części drugiej.
Do przeczytania!

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przynajmniej to wypowiedziałem tak jak powinno się wypowiadać ;) ale to już wyuczone na "blachę" ;)

      Usuń
  2. Wsłuchaj się w pieśń o małym rycerzu :) Dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie koniec Waćpan! Teraz pora na to o co prosiłeś :)

      Usuń
  3. ładny, ładny, ale płaszcz z lwa najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna twarz, oczka takie dopieszczone. Przedni lew i ładne szarawary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa bo mi się chciało. Mam nadzieję, sztandarowy do IF, którego aktualnie robię też wyjdzie porównywalnie dobrze bo też mi się chce ;)

      Usuń