czwartek, 5 września 2024

MotM (Lipiec) - Kroot Carnivore

Wakacje skończone to i powrót do tego co się lubi (malowanko) albo i nie koniecznie (pracowanko) rozpoczęło sie na nowo.

Tym samym trzeba nadrobić zaległości, a ową zaległością jest figurka miesiąca GW za lipiec. Jak zwykle nie zdążyłem jej porobić zdjęć przed oddaniem do sklepu, potem to już urlop więc odebrałem figurkę po urlopie i teraz dopiero miałem czas żeby Wam pokazać.

A jak sie malowało tego jegomościa? W sumie to fajnie i całkiem przyjemnie. Kolejne godziny spędzone na nauce NMM w troche innym ujęciu nawet zaowocowały i wyszło bardzo przyjemnie dla oka. Kto wie może dzięki temu wystawie się na Kontraście '25? xD

W sumie przez jego pozycje problem miałem jedynie przy przygotowaniu podstawki. No bo niby podstawka ma się komponować z figurka, ma jej nie przytłaczać tylko eksponować. Chciałem zrobić coś "wielkiego" ale ostatecznie stanęło na tym że podstawka będzie miała przytłumione kolory co by zieleń Kroota nie była przytłumiona.

I tak oto powstał on. Dostał wyróżnienie tym samym miejsce na lodówce powoli się zapełnia.




A figurką sierpnia jest Scout SM i zgodnie z tradycją nie zrobiłem jej zdjęć (znaczy zrobiłem ale nie takie w namiocie) więc jakieś dwa tygodnie i już będzie na blogu (no moze trzy).

Pozdro

4 komentarze:

  1. zieleń wycieniowana przyzwoicie, a giwera to już jak ta lala. Ale mój faworyt to dredy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się kierowniku. I jak to mówi klasyk "Cały czas czegoś się uczę, bez przerwy. Ja się uczę w mieszkaniu, ja się uczę w samochodzie, kiedy jadę, w samolocie kiedy lecę, jak się cały czas czegoś uczę. Jak się nie uczę tego, co mam malować, to się uczę tego, co będę chciał kiedyś pomalować i wydaje mi się, że warto, w związku z tym, więc czytam jakąś książkę. Jeżeli nie, to siedzę i uczę się nmm, nowe sety. Cały czas się czegoś uczę, bo uważam, że to jest jedyna droga do tego, żeby cały czas trzymać się na wysokim "C" " xD

      Usuń
    2. ale najważniejsze że ciągle się czegoś uczysz

      Usuń