sobota, 6 kwietnia 2024

Pobrodowe historie

 W sumie to jest post taki wyjaśniający albo rozwijający temat FKB „brody” bo wtedy to wszystko było na szybko bo się aktywowałem ponownie i chciałem powiedzieć „cześć” może tak trochę na siłę. 

AoS pomimo prób jakoś mi nie podszedł ale trochę figurek mam i tak leżą i czekają. Z racji tego że sklep GW robi co miesiąc akcję figurka miesiąca trafiła się dobra okazja aby chociaż jedną figurkę z kupki „na części” przeznaczyć na coś w temacie. 

Figurką miesiąca na luty był ghoul. I nawet szybko przyszło do głowy co chcę z nią zrobić. W przeciwieństwie do następnego miesiąca gdzie kurde no do niczego nie doszedłem więc figurka neurogaunta poszła tylko na podstawce. 

Pokroiłem pokleiłem wysiałem pomalowałem… i gotowe. Nie byłbym sobą jakbym nie przegiął. Chyba za dużo krwi co spowodowało że trochę się zgubiły detale. 

Ale wyróżnienie jest więc jest dobrze ;)









Miłego oglądania i do następnego misiaczki!


Na kwiecień figurka miesiąca to Death Wing Terminator. Jaram się jak córka Stanisa… ale dalej nie wiem co chce z nim zrobić. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz