czwartek, 17 października 2019

Poszukiwania tego jedynego - czyli "chcę mieć zakon"

Bondziorno.

Tak jak to enigmatycznie (albo i nie) napisałem w temacie. Od jakiegoś czasu nosze się z zamiarem zmalowania sobie zakonu SM. Ale, żeby nie było tak łatwo chciałbym, żeby to był mój własny wymyślony od początku do końca zakon.
Kiedyś dawno temu było trochę inaczej. Bo mieli to być Blood Angels więc trochę coś tam malowałem, psikałem... jakieś tacticale scouty baal predatory bla bla bla. Coś tam jeszcze się wala po kupce wstydu.
Po tym romansie (długo trwał ale to tylko romans)... była przerwa.
A po przerwie kiedy to wróciłem do malowania wróciły również przemyślenia o całkowicie własnym zakonie. I tak powstali Synowie Anubisa. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że wymyśliłem sobie schemat kolorów pół czarny pół zielony.

I nawet nie chodzi o te kolory ale o te pół na pół. Bo jak to szybko pomalować? No i tak to  właśnie. Coś tam zacząłem oczywiście malować ale połówki sprawiły że troszkę poszliśmy w separację.
Z okazji skorzystali przedstawiciele Alpha Legionu. Głównie ze względu na ich zajebongo błekitne metaliczne pancerze (kolorystyka wh30k), a że mam i mogę to właśnie co pomalowałem sobie Praetora (30k) oraz kapitana primaris w takich właśnie barwach.
I wszystko fajnie. Jaram się niemiłosiernie głównie tym kolorem (głównie na primarisie chociaż kolory na Preatorze są przekłamane może wina tła)... ale to jednak Alpha Legion. Zakon, który istnieje, żadna nowość.
Co zatem robić?
Chciałbym zachować nazwę Synów Anubisa tu akurat nie będzie problemu ale jaka kolorystyka? Może spróbować iść w metaliki? Np. ciemna zieleń metaliczna?
Z Marianem swego czasu wyszło takie coś ale czy na pewno znowu chcę wracać do czerwonego? Tym bardziej że nie jestem fanem Blood Ravens a ten schemat mi ten zakon przypomina.
Jak żyć?
Any pomysły? :)

Wypłakałem się.
Pozdrawiam.
Dalej myślę.


5 komentarzy:

  1. Mnie się ten czerwoniak podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jeszcze sprawdzałem schemat z zielonym i miedzianym (patrzę na to jakie mam ciekawe kolory). A może ten czerwony zrobić w metaliku bo też mam?

      Usuń
  2. Synowie Anubisa, złoty z czarnym ala AoSowi "Anvils of The Heldenhammer"? Pod warunkiem, że lubisz i masz dobry sposób na czarny, to może dobrze wyglądać i pasować do nazwy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to oni tylko naramienniki mają typowo czarne. Reszta wygląda jak grafit czy ciemny szary. Nie kulawe.

      Usuń