poniedziałek, 30 kwietnia 2018

FKB 44 - zęby


Figurkowy Karnawał Blogowy to projekt zrzeszający polskich blogerów ze sfery figurkowo wargaming'owej. Ojcem założycielem jest Inkub a to jego blog .
Poprzednie edycje FKB można sprawdzić o TU.

Siemandero. Ostatnimi czasy mam problemy z pędzlem i farbami. Konkretnie to nie mam czasu. Mam swoiste zawirowania w pracy i tym samym zamiast po pracy pobawić się farbami..... pracuję dalej. 


No dobra ale dosyć żalu jaki to ten świat zły. Nastał czas, że irytacja sięgał zenitu i poszło i wyszło. I postanowiłem zrobić coś na Karnawał prowadzony przez Asterixa z Valdoru. Tym razem temat „Zęby” . No to zrobiłem limitke od Prodosa z żołnierzem Bauhausu siedzącym na obciętej głowie Behemota do Warzone. Zrobiłem to dość szybko, wiec w pracy miałem kryzys następnego dnia, ale jest. Oto on. Pdziwiajta. ;)












Behemont nie był zadowolony z tego jak zakończył swój marny żywot to i zęby wyszczerzył. ;)
I do następnego razu czy to FKB czy inne wpisy. 
Cya!

4 komentarze:

  1. Próbuje zakumać jak ten behemot wygląda w całości ale ciężka sprawa bo nie mogę zajarzyć nawet tej głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co. On przed śmiercią wyglądał tak
      http://4.bp.blogspot.com/-ZEMekxYAavo/VlnF4WUyc-I/AAAAAAAACHY/DI5nkWsBnIg/s1600/giant1.JPG
      Co ciekawe głowa na limitce to dokładnie ta sama co na grywalnej figurce tylko odcięli ja w Zbrushu i zrobili z niej siedzenie.

      Usuń
  2. Fajna kompozycja, dobre malowanie, podoba mi się też efekt krwi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jak na ten okres niemalowania nie jest źle.

      Usuń