niedziela, 24 grudnia 2017

ŚWF 2017 - część pierwsza



Minął rok.
I znowu przyszedł grudzień, a wraz z nim druga edycja bardzo fajnej zabawy jaką zaproponowali Maniek i QC czyli Świąteczna Wymiana Figurkowa.
Sierotka Repentia sprawiła się i wylosowała mi.... ale to nie dzisiaj.
Dzisiaj skupiamy się na tym co Mikołaj przyniósł mi!
Jakoś wcale o tym nie myślałem. Ale im bliżej świąt tym częściej pojawiały się takowe przemyślenia. A potem na Wrotowiczach zaczęły się pojawiać wpisy "ja mam!" "dziękuję Mikołaju!" "do mnie też dotarła!" i zacząłem delikatnie zazdrościć chłopakom.
I kiedy już myślałem, że poczta zawiodła pojawiło się. Tak tak! Jessst!
(ogólnie obawiałem się że jeśli się w piątek nie pojawi przesyłka to będzie problem z publikacją gdyż we wtorek wyjazd a poczta czynna w środę dopiero.. no ale jest)
Więc dostałem. Odpakowałem z bąbelkowej iiiii wziąłem się do sprzątania i tylko co chwila przychodziłem i patrzyłem czy stoi i jak to szybko rozpakować. Za którymś razem nie wytrzymałem złapałem za nożyczki i ciap ciap mam trzymam w ręku.
O takie coś





 


Blighted Nyss Warlord do Hord. Figurka przednia. Wykonanie również malinowe. Już stoi obok Marszałka Bauhausu i pewnie o czym rozmawiają. :)
Niestety w Hordy pewnie nigdy nie zagram. Ale to nic. Ona jest dla mnie specjalna bo po pierwsze to prezent a po drugie jeszcze nigdy nie miałem nie malowałem figurki od tego producenta :)

A moim Mikołajem w tym roku był Kamil z bloga Zielony Skaven.
Dzięki Chłopaku. Mistrzowski prezent!!! :)
A już niedługo druga strona lustra czyli co ja komu ;)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? Raczej jak kibic Lechii wpada na pełnej k%$÷€ ;)

      Usuń
  2. Ha, bardzo się cieszę że Ci się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podoba podoba. Z początku myślałem że jest czarny a potem w pełnym świetle fiolet i zaskoczenie :)

      Usuń
    2. Z początku myślałem że jest czarny :)

      Usuń
    3. Chciałem napisać że sprzątając i tak patrząc na szybko stwierdzilem ze czarny z czerwonymi highlightami to nietypowe ale bardzo fajne rozwiązanie :P

      Usuń
  3. No fajny jest. Ta trawa fajnie wygląda pod nim też.

    OdpowiedzUsuń