środa, 1 listopada 2017

FKB XXXVIII - W przerwie walk


Figurkowy Karnawał Blogowy to projekt zrzeszający polskich blogerów ze sfery figurkowo wargaming'owej. Ojcem założycielem jest Inkub a to jego blog .
Poprzednie edycje FKB można sprawdzić o TU

Hej.
Czas nie jest moim sprzymierzeńcem ale dzielnie stawiam mu czoła. No i tym razem prawie się udało. Po bardzo szybkim tempie (jak na mnie) malowania po 2,5 godzinach skończyłem i przytwierdziłem ludzika i tym samym cały projekt na to FKB. Niestety była to już na tyle późna godzina, że najzwyczajniej nie dałem rady porobić zdjęć i wrzucić. Ale już proszę oto on. 
Motywem przewodnim ostatniego Karnawału jest: "W przerwie walk"
Został on zaproponowany przez Mateusza z bloga Dark Oak, który jest aktualnym kierownikiem Karnawału.
Z tego co widzę po innych projektach ten mój jest jakiś mega poważny.  
Oczywiście był pomysł na ujajcowienie ale to wymagałoby kolejnego nakładu pracy a tym samym nie dałbym rady tego zrobić na dzisiaj/wczoraj.
No dobra.
"Witaj znowu kolego"



Drzewo wyszło jak wyszło. Robiłem je praktycznie pierwszy raz i może następne będą już lepsze... może.
Figurka to lekki piechociarz Capitolu do WZR (z boksu z postaciami do wersji RPG)
I to tyle. Lecę do Shadespire i zaległego wątku morskiego.
Cya
 

16 komentarzy:

  1. Drzewo trochę wygląda jak nie z tego świata, co tylko dodaje tajemnicy
    całej okolicy. Spoko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miało być z tego. Potem stwierdziłem, że odjechałem już tak bardzo, że tylko mnie ratuje system sf i inne planety. Potem miała być bardziej podniszczona okolica ale jak zrobiłem tufty to nie mogłem wyhamować z ich przyklejaniem. No i jest jak jest ;) Fajno, że się podoba.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ogólnie można by więcej przy tym porobić nie mniej miło mi, że się podoba.

      Usuń
  3. Nawet fajna ta figurka do Warzona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najfajniejszy lekki do Capitolu. Bo fajniejsi są wolni marines ;)

      Usuń
  4. Nie wiem dlaczego ale jak zobaczyłem ostatnie zdjęcie to skojarzyło mi się z Avatarem. Fajna dioramka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm sugerujesz że z tyłu powinienem jakoegos mecha wstawić? ;) Mchu jest całkiem dużo... To nie wiem :) miło że się podoba.

      Usuń
  5. Świetne wykonanie i mocna scena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zawsze problem z roślinnością na takich dużych podstawkach, u Ciebie to fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nawaliłem różnych imitacji roslinnosci chociaż to i tak mało. Jest bluszcz mech trzy wysokości tuftów i kwiatki. Mozna było jeszcze jakieś grzyby poza hubą wyzsze kwiaty jakąś paproć. Ale to już byłoby chyba za dużo. Dzięki

      Usuń
  7. Fajna, spokojna makieta. Można faktycznie się zrelaksować i odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powinienem bardziej zaznaczyć tę mogiłę jakiś karabin wbić czy coś. ;) trawa trochę ją spłaszczyła

      Usuń
  8. Bardzo dobra kompozycja i wykonanie. nieźle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę widać niedobory. Nie mam czasu na to aby dłużej posiedzieć poskrobać, popracować nad jakością. A tyle pomysłów w głowie. Tyle projektów. :) Dzięki za miłe słowa i masz rację nieźle ale może być lepiej :)

      Usuń