czwartek, 13 lipca 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy XXXV - Czerwone Oczy cz. 2


Figurkowy Karnawał Blogowy to projekt zrzeszający polskich blogerów ze sfery figurkowo wargaming'owej. Ojcem założycielem jest Inkub a to jego blog .
Poprzednie edycje FKB można sprawdzić o TU

I wiecie co?
Zrobiłem to. Pomalowałem kolejna figurkę na ten FKB. Tak jak pisałem tym razem fantasy :)
Konkretnie to znowu wróciłem do Dyniaqów od Spellcrow.
Przed Wami Dyniaq ze sztyletem. 
Trochę ich już pomalowałem to stwierdziłem, że tym razem zrobię jego na zielono. Przecież dynie też posiadają zielone odmiany. No!
I nawet ten glow wyszedł.
Szybko poszło :)

A podstawkę olałem szerokim strumieniem i nie chciało mi się czyścić z tego tam z żywicy ;)






A teraz chwila przerwy.
I może coś machnę przed kolejnym FKB? Zobaczymy.
Cya!

10 komentarzy:

  1. WOw! Co za blask bije z tych oczu! Genialna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Gervaz. Skoro Ty tak piszesz, to chyba muszę przynieść browarek do FGB ;) Dzięki

      Usuń
  2. Świetny glow! Wybrałeś do tematu świetną figurę - ułożenie oczodołów i bliskość ramienia pozwala się wykazać, a Ty się wykazałeś na 200%. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trochę się bałem, że nie wyjdzie. Nie jestem fanem osl i nmm. Coś tam wiem ale nie trenuję tego tym bardziej się ciesze że wyszło :)

      Usuń
  3. Świetnie wyszedł, OSL robi tu robotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rzeczywiście robi. Aaale to pewnie przypadek ;)

      Usuń
  4. Dynia !!! i ten płaszczyk :)Ładne

    OdpowiedzUsuń